Me myself and I

Ja...Nu är jag Journalisten Daniela back from the semester !

Har känts bra att bara tänka på sig själv i några veckor...Jag menar annars tänker man på skolan, kompisar och killar ni vet ju hur det är att vara tonåring och se bra ut.

Jag har hunnit göra en massa saker som att sitta ute i solen, leka med grannens hund, dricka varm oboy, filosofera om piratpartiet, känna doften av morgonkvisten, träna på gymmet, kolla på tv, läsa en bok, och slutligen träffa Tom Hanks när jag gjorde en exklusiv intervju med honom för tidningen  "Kändisar ".

 
Jag och Tom Hanks


Ha det nice tills dess /Daniela Journalisten

Kommentarer
Postat av: Snygga men tjocka Klara

VAAAAA det är verkligen du och Tom Hanks!!! låter som du haft en bra sememster iaf när kommer de andra girlzen tillbaka från semstern?

2009-05-24 @ 23:43:19
Postat av: Mike Litoris

Vad är det för vacker ung kvinna brevid Tom Hanks? alltså till vänster hon som står bakom honom...

2009-05-31 @ 23:47:00
Postat av: Tom Hanks

Nice ... mm... Nice Daniela

2010-01-07 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0