Vad jag är besviken på nathalie..

Hej alla snälla bloggläsare..... måste bara säga att ni är allt jag har för stunden.

Kolla på den här tjejen...


Om du kollar noga så kan du se det ondskefulla ögonen hon ger, det är bara för att det är jag som fotar... Det måste vara för att jag är Bolivian!
Jag har alltid vetat att någonstans i den blicken så menade hon någonting annat när hon sade typ " Gud vilken härlig kultur du har" eller när jag bjöd henne på boliviansk mat " Detta är det godaste jag har ättit i hela mitt liv " kunde hon säga. 
Häromdagen när jag kände mig delad i fyra botar var det för hon hade skadad mig! Hon slog till mig så hårt att blåmärket jag har fått inte vill sluta bulta.
Jg trodde jag var stark nog att hålla tyst om det men så var det tydligen inte för igår kväll skällde jag ut henne och fräck som hon är låtsades hon inte förstå!



Men som stolt Bolivian tänker jag inte falla på nytt och spela hennes spel om att låtsas som om ingenting har hänt...

Men som tur är har jag Maria kvar vid min sida!

/Den stolta bolivian Daniela









 


Kommentarer
Postat av: jensen

snälla bli sams jag gillar inte det när ni är osasms..

Bloggen är mitt liv så nu får ni reda upp det här.

2009-04-23 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0