Jag vill känna att jag lever

Denna dagen började lite fräckt med att jag vaknade med en fylld blåsa. Jag sprang in mot toaletten för att släppa ut allt som tur va hade jag mobilen till hands så jag kunde dokumentera detta. Under tiden jag satt på toan tänkte jag att detta kommer att bli en otroligt händelserik och spännande dag, tänk om jag bara visste hur rätt jag skulle ha....



Man kan riktigt se hur jag lider på första bilden. Bild nummer två visar hur jag fokuserar på att få ut allt. Behöver jag säga något mer om bild nummer tre än att det var en otrolig lättnad.


Det är viktigt att spola efter sig när man gjort "det". Även om jag var morgontrött hade jag huvudet på skaft...






VARNAR KÄNSLIGA TITTARE FÖR NÄSTA BILD!




En av mina vänner visade mig ett litet partytrick "nålen genom fingert". Men man måste vara helt crazy för att göra det. Jag vågade inte själv för det såg ut att göra ont. Men nästa gång ,nästa gång ,nästa gång ska även jag bli vild och ta mod till mig och göra det. Kan bara finna ett ord för detta:
Urfräckt.






Snart blev det lunchdags ännu en gång och idag bjöds det på en utsökt potatissoppa med bröd som vanligt tog jag ett glas med vatten till maten som jag tyvärr inte fått med på bild. Tänkte att jag skulle passa på och tacka alla mat-tanter där ute som varje dag lägger ner stora delar av sitt liv för att kunna tillaga soppor som denna till oss.






Här är jag med alla mina vänner i matsalen.






Här är en bild på mig när jag äter som ni ser är jag ett riktigt matvrak.





rädd
Träffade även på Daniela under dagen...stämningen var inte den bästa. Hon skrek B i a t ch till mig och sa "Don't touch me" som betyder "Rör mig inte"  på svenska.Tror detta kanske är slutet på våran vänskap men var inte oroliga bloggen kommer att finnas kvar och uppdateras dagligen ändå. Fick en liten tår i ögat men det är väl bara att gå vidare...




...Så jag gick vidare och la mig i gräset. Efter den hotfulla träffen  med Daniela gjorde jag ett försök att koppla av med en bok i det sköna gröna gräset. Men glöm inte folk att gräset är inte alltid grönare på andra sidan.




Även om dagen inte nått sitt slut än så har den ändå redan varit otroligt lärorik. Har lärt mig så mycket om livet idag. Nu sitter jag här med ett leende på läpparna efter att ha gått igenom denna underbara dag med er kära bloggläsare.
 /Eran blinda bloggare Nathalie

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mår alltid lika bra av att läsa vad en livsnjutare som du skriver!

2009-04-23 @ 22:34:23
Postat av: Anonym

NU HAR JAG OXÅ EN BLOGG LOSERS :D

2009-04-24 @ 20:07:39
URL: http://josefineschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0