En dag nära liv och död

Så här sitter jag med min rykande kopp med te igen och bara njuter, denna dagen har varit så otroligt händelserik så jag vet knappt var jag ska börja...


...
Denna vackra morgon avslutades med en tandborstning. Det sista som behövdes för att jag skulle känna mig redo för en ny händelserik dag och jag visste att detta bara var början...




Som ni säkert redan förstått är jag en livsnjutare och här sitter jag och solar med min nyfunna vän. Fast hon var lite kall i sitt bemötande. Jag tror hon hade varit en trevlig människa om jag fått chansen att lära känna henne men hon vägrade att ge ut sitt namn eller konversera med mig överhuvudtaget. Jag föreslog även hon kunde följa med oss om hon kände sig ensam men hon låtsades som ingenting och satt kvar. En stel typ den dära.




häst saknar huvud
Såg på när mina kära bloggkollega Maria red sin underbara häst. Jag ville såklart förgylla detta moment och tog fram kameran på momangen. Både hästen och Maria fjantade runt men blev iaf en bra bild på dem.



VARNAR KÄNSLIGA TITTARE FÖR NÄSTA BILD!


.död häst
Usch blir bara sååå arg när jag ser sånt här, ansvarslösa hästägare som glömmer bort hur viktigt det är att ge sin häst hö och vatten varje dag, här ser ni konsekvensen av en ägare som vanvårdat sin häst och detta ledde till DÖD. På bilden ser ni ett djur som fått offra sitt liv tack vare sin grymma hästägare.




 
Maria var dock ej ägare till detta stackars djur även om hon ofta är ute på hal is så är...

mocka 
...fortfarande Maria är en ansvarig ung ,stark och hårt arbetande kvinna som tar upp skit efter sig.

Även om jag sett en hel del hemska saker idag så vet jag att mitt liv fortsätter. Det är kanske sånna här dagar som får livet att bli lite mer tänkvärt, eller vad säger ni bloggläsare?
Glöm inte att lägga till denna bloggen som favoritsida o
/Eran bloggare Nathalie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bilden på den döda hästen fick mig också att börja tänka på livet..

Tack Nathalie för bilderna..

Jag älskar verkligen toohottohandle.

2009-04-22 @ 00:00:16
Postat av: Jonas

Fin blogg av fina tjejer.

2009-04-25 @ 13:55:32
Postat av: snygge harald

Jätteläckert inlägg. Härligt!

2010-01-07 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0