En eftermiddag i stallet...

Kära bloggläsare..
Efter skolan idag så åkte jag och min syster till vår kära häst Iza. Iza var väldigt pigg idag eftersom hon blev vaccinerad i tordags och har inte blivit rastad sen dess. Innan vi åkte till stallet så blev det bråk om vem som skulle rida. Men så snäll som jag är så lät jag henne rida. När vi väl hade gått över till malmö ridklubb för att rida fick min syster damp på hästen eftersom hon inte kunde rida så bra. Därför fick jag rida endå. Fast jag kunde inte rida så bra för jag hade inga ridkläder på mig, utan jag hade gympaskor och jeans. När vi kom tillbaka till stallet så stack min kära syster och lämnade allt kvar till mig. Och så snäll som jag är så fixade jag allt och åkte hem sen.
Nu börjar klockan bli mycket och jag ska gå och lägga mig.

 Sov Gott allihopa! 

// Maria

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj visste inte att du hade en häst, gud va roligt!

2009-04-20 @ 23:22:21
Postat av: stefan

Jag vet hur det är att rida utan ridkläder!

Men du verkar vara en kaxig tjej som ger sig på utmaningen ändå, fortsätt så.

2009-04-20 @ 23:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0