Tuffa drag från Daniela...

Mitt folk...

Idag har jag lärt känna mig själv... Och gud vilken fantastisk människa jag är!
Visste ni tillexempel att jag gillar politik? inte jag heller, det upptäckte jag igår när jag var på bio men inte mindre än mig själv.

Här sitter jag och väntar på att komma in till biosalongen vid storgatan....
En mycket härlig och trevlig man erbjöd sig att fota mig när jag själv försökte med självutlösaren. Tack herr främling!


Tidigare idag så åt jag lunch i skolan med tre andra kompisar, man kan se dom bakom mig.
Vi är ett härligt gäng må jag säga er!


Här ser ni vad Nathalie gör för att få lite uppmärksamhet....Blir bara mer och mer besviken på henne för var dag...

Nu ska jag låta min dag fortsätte med nya och härliga andetag!
/En stolt och självständig Daniela 


Kommentarer
Postat av: carro

Måste säga att Nathalie är too hot to handle på den bilden. Hoppas ni blir sams igen.

2009-04-25 @ 13:53:20
Postat av: Jonas

Det måste varit en underbart lärorik dag, sluta aldrig blogga flickor. Ni är starka unga kvinnor som inte ger upp.

2009-04-25 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0