En underbart vacker dag.

Nathalies vardags berättelse

Idag är det ännu en vacker dag som inte är slut än men jag tänkte ändå att hålla er uppdaterade om vad som hänt änsålänge under min dag...

Det här är min lunchtallrik som bestod av: Köttbullar, sallad, morötter, makaroner och med en liten klick ketchup på. Drack även ett glas med vanligt vatten som jag tyvärr knappt fick med på bild. 
maten måndagen den 20/4



När man bloggar är det viktigt med minst ett mål mat om dagen. Som ni ser har alltid mina bloggkollegor ett leende på läpparna.
i matsalen


Nu är lunchen över och det var dags för matematik. Här ser ni några av mina vänner som jag sitter med.

mina vänner



Min bloggkollega och vän Maria är en mycket hårt arbetande kvinna.
arbetande kvinna räknar


Här är ett mattetal som jag löst ut. (Ursäktar för den dåliga bildkvalitén)

mattetal som jag räknat ut

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft
/Eran bloggare Nathalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad ni verkar ha det harmoniskt i er skola det får mig att tänka bort från min helvetes vardag..

Kollar på er blogg varje dag bara så ni vet!!



Älskar er

2009-04-20 @ 20:37:22
Postat av: e.

natalie har du nu snott mitt mattetal igen och säger att det e ditt, INTE bra initiativ från din sida! och maria e inte en hårt arbetande kvinna, det har jag bevis för, hon trodde vi var på geometri istället för funktioner, vart har hon egentligen hållit hus när vi andra har räknat, jag menar, hallå?! :S ÄLSKAR ER BLOGG FÖR ÖVRIGT, LÄSER DEN VARJE DAG, era liv verkar så intressanta (=

2009-04-21 @ 11:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0