Utkast: Det hände ...

tele

Det hände en lite tråkig insident innan idag som jag glömde bort att nämna i mitt förra inlägg... det har varit ett litet gräl mellan mig och Daniela. Här är min version av historian: Dagen hade flytigt på utan några störra svårigheter då jag helt plötsligt får ett samtal, samtalet är från en tjej vars namn är Daniela. När jag svarar så känner jag inte igen rösten. Danielas röst brukar vara harmonisk och glad men det var den inte denna gången utan allt jag hörde var en hes viskning som lät hotfull. Detta är inte den Daniela som jag känner tänkte jag genast...detta måste vara någon annan.
Först har jag svårt att höra vad rösten säger men efter att tag fattar jag vad hon säger, DU SLOG MIG DIN JÄVLA RASSE!
jag  förstod inte vad hon menade så allt jag fick fram var ett VA?! och Daniela fortsätter med:
DET ÄR SÅ TYPISKT DIG NU KAN DU INTE STÅ FÖR VAD DU GJORT HELLER! DU KOMMER SÅKLART ATT SÄGA ATT "DU INTE MINNS VAD SOM HÄNT"! SÅNNA MÄNNISKOR SOM DU ÄCKLAR MIG, JAG SKA INTE BEHÖVA BLI MISSHANDLAD AV DIG BARA FÖR ATT JAG ÄR BOLIVIAN! Du tog din äckliga armbåge och slog till mig med den!!!
Jag blev helt chockad, jag förstod fortfarande inte riktigt vad hon menade...jag menar jag har ju inte gjort någonting , så jag svarade: Vadå helt seriöst Daniela vad snackar du om? Tror du att jag skulle göra något mot dig bara för att du är Bolivian? Jag...
Jag hinner inte prata längre innan hon avbryter mig igen, men VARFÖR SLOG du mig då?! VA?!
Men Daniela jag har inte slagit dig...Det måste varit ett misstag.... jag...
VADÅ SÅ DU FÖRNEKAR DET NU VA?! Nathalie jag hatar dig du är bara en jävla rasist som behöver uppmärksamhet!
Nu blev jag arg hon anklagade mig för ingenting jag ville försöka förklara för Daniela men det var omöjligt hon gav mig inte en chans att prata klart. Jag hörde att hon nästan grät när hon tillslut skrek till mig. När hon skrikigt klart så klickade hon mig. Orkar inte skriva allt hon sa till mig men jag blev riktigt sårad...känner att jag inte kan lita på henne mer. Daniela som är min bloggkollega... tur att jag iaf har Maria kvar. Ni läsare behöver iaf inte oroa er för att bloggen ska försvinna den kommer att finnas kvar även om det kommer vara kyligt mellan mig och Daniela.
/Eran upprörda bloggare Nathalie


Kommentarer
Postat av: Carro

Shit alltså hoppas det blir bra igen mellan er... Daniela verkar vara en person med humörssvängningar...

2009-04-22 @ 23:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0