Skön schlageratmosfär :)

Hej på er bloggläsare...
Blev uppkallad av min granne, hon ville att jag skulle passa deras underbara 4-åring i en liten stund.
Med de stora leendet hon gav mig kunde jag knappast  säga nej så nu sitter jag här med Selma som barnet heter då. På ettan visar de alla länder som kommer att delta i Eurovision song competition 2009, det känns som om ingenting kan bli bättre för nu har jag ett undebart barn bredvid mig och Eurovsion på tv!
Selma och jag är lite svettiga efter att ha dansat runt hennes lägenhet som små fjantar men ibland måste man få vara en fjant ..eller vad tycker ni bloggläsare?
Nu ska jag fortsätta kolla på Moldaviens bidrag som har gjort ett utomstånde insats men Sverige tar dom lätt kan jag säga, heja Sverige, heja Sverige!
 
En skön Daniela

Kommentarer
Postat av: en konstig tjej

Jag hejar också på sverige alla andra länder kan ta sig på röven!!



Du är bäst Daniela klart också de andra bloggarna!

Ha det bra :)

2009-04-20 @ 20:39:25
Postat av: Thomas

haha klart man ska få fjanta sig ;) Go go go Sverige säger jag bara!

2009-04-20 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0