Gud vilken ...

Gud vilken härlig dag det har varit för mig idag, loppis hela dagen.
Det började med att soljuset och den magiska låten från väckarklockan fick mig att rycka till lite så att jag till sist vaknade, med mina halvöppnade valpögon såg jag stolt på mig själv framför spegeln och körde det gamla vanliga och sa " Du är en snygg, självsäker och karismatisk tjej".
Med min halvsyster Isabel skulle vi sälja på loppis idag hade vi tänkt, jag tyckte först att det skulle bli lite tråkigt att bara stå där och försöka se trevlig ut men när jag väl var där kunde jag inte sluta vara trevlig, folket där var så trevliga tillbaka och ibland hade vi våra stunder där vi inte kunde sluta le mot varandra.

Den här dagen har fått mig att inse hur vackra alla människor är på insidan och att vi egentligen är som brödrar och systrar eftersom vi är alla guds barn i en tanke.
Hoppas er dag var lika fantastiskt som min..... 

/ Journalisten Daniela

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är sånna här inlägg med små vardags berättelser som får en att älska mänskligheten.

2009-04-19 @ 22:51:01
Postat av: Ellen

Nej men gud va fint Daniela du är en sån stark ung kvinna som kan se det vackra i människor!

2009-04-19 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0